قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش تمرين تيم ملي فوتبال ايران
 

جواد نکونام امروز اولين حضور خود در تمرين تيم ملي با سرمربيگري کارلوس کي‌روش را تجربه کرد.


   تمرين تيم ملي امروز مثل روزهاي گذشته بدون اطلاع قبلي ظاهرا به دليل گرماي هوا زودتر از ساعت اعلام شده برگزار شد. اين تمرين ابتدا قرار بود ساعت 10:15 برگزار شود اما ساعت 9:45 آغاز شد.

* حدود 20 نفر از اطرافيان بازيکنان در محل تمرين حاضر شده بودند.

* حضور جواد نکونام که به تازگي با اوساسونا قرارداد خود را تمديد کرده است، نکته قابل اهميت اين جلسه تمريني بود.

* کارلوس کي‌روش در تمرين امروز بازيکنان را به سه گروه در قالب تيم هاي سبز، نارنجي و قرمز تقسيم کرد.

* بازيکنان گروه سبز و نارنجي ابتدا در حالت 10 به 10 با داوري سرمربي تيم ملي مقابل هم قرار گرفتند. در اين بازي دستگرمي بازيکنان ملي پوش استقلال و فولاد که روز گذشته به ريکاوري پرداختند حضور پرفشاري داشتند.

* تيم قرمز به هنگام بازي تيم هاي سبز و نارنجي در بيرون زمين به تمرين سپک تاکرا مشغول شد. نفرات اين تيم سپس زير نظر مت در موت بدنساز تيم ملي به گرم کردن و پاسکاري بلند مشغول شدند. بازيکنان شاخصي مثل جواد نکونام، علي کريمي، آندو تيموريان و خلعتبري در تيم قرمز بودند.

* گلرها زير نظر گاسپار به تمرين مشغول بودند و هر واکنش خوب آنها تشويق هاي اين مربي را به دنبال داشت.

* در تمرين امروز تيم ملي بر خلاف روزهاي گذشته هيچ بازيکني مصدوم نبود و حتي مهرداد پولادي که روز گذشته زانوي خود را بسته بود امروز بدون مشکل همراه سايرين تمرين کرد.

* عباس ترابيان سرپرست تيم ملي مثل روز گذشته تمام 90 دقيقه در محل تمرين حاضر بود.
*استقبال خبرنگاران از تماشاي تمرينات تيم ملي مناسب بود. با دقت نظر خسرو والي زاده مدير رسانه اي تيم ملي صندلي هايي براي استفاده خبرنگاران در نظر گرفته شده بود.

* در ادامه مسابقه تيم هاي سبز و نارنجي کي‌روش اعلام کرد به جاي تيم نارنجي تيم قرمز به ميدان برود و تيم نارنجي هم براي سپک تاکرا به خارج زمين رفت. نکته جالب اين جا بود که باز هم علي کريمي که در متن کارهاي تاکتيکي سرمربي تيم ملي بود امروز به ميدان نرفت و همراه تيم نارنجي و جواد نکونام به تمرين سپک تاکرا پرداخت.

* در بازي گروه سبز و قرمز محمد ابراهيمي براي تيم سبز گلزني کرد. در مسابقه سوم علي کريمي براي تيم نارنجي و نکونام براي تيم قرمز به ميدان رفتند و در پايان بائو و خلعتبري براي تيم قرمز گلزني کردند. سه بازي انجام شده در وقت هاي 20 دقيقه اي برگزار شد.

* گرماي هوا امروز روي کار ملي پوشان تاثير گذاشته بود.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:گزارش, تمرين, تيم ملي, فوتبال ايران ,, ] [ 1:20 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

اولين تمرين پرسپوليس پس از صعود به فينال
 

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از پيروزي برابر فولاد خوزستان در نيمه نهايي جام حذفي و بازگشت به تهران، اولين تمرين خود را امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز کردند.


تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حالي در ساعت 18 و 30 دقيقه آغاز شد که از حدود نيم ساعت پيش از شروع آن بازيکنان ذخيره پرسپوليس در زمين حاضر بودند و جداگانه تمرين مي‌کردند.

در حالي که نيمي از بازيکنان پرسپوليس در گوشه‌اي از زمين در حال تمرين‌هاي کششي بودند، اشپيتيم آرفي، مجتبي زارعي، اميرحسين فشنگچي، مهدي شيري، رحمان احمدي و سعيد حلافي زير نظر حسين عبدي سانتر از جناحين و ضربه سر را تمرين مي‌کردند. در اين تمرين که بنيامين محمودي درون دروازه قرار داشت، عبدي و فشنگچي توپ‌ها را روي دروازه ارسال مي‌کردند و سايرين ضربه سر مي‌زدند.

وحيد هاشميان نيز در گوشه‌اي از زمين به تنهايي زير نظر مولايي در حال تمرين است.

در سمت ديگر، مسئولان تدارکات تيم فوتبال پرسپوليس بخشي از زمين را براي انجام بازي سپک‌تاکرا آماده مي‌کردند. آن‌ها اين کار را با نصب تور و خطوط راهنماي زمين بازي سپک‌تاکرا انجام دادند.

ساعت 18 و 30 دقيقه علي دايي با حضور در زمين، بازيکنان را به دور خود جمع کرد و دقايقي برايشان صحبت کرد. به اين ترتيب اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از اهواز با دويدن آهسته بازيکنان به دور زمين و تمرين‌هاي کششي آغاز شد.

پرسپوليسي‌ها پس از گرم کردن، به همراه علي دايي و حسين عبدي، به سپک‌تاکرا مشغول شدند و ساير بازيکنان زير نظر مياچ به تمرين‌هاي روزانه خود مشغول شدند.

در تمرين عصر امروز که همه بازيکنان پرسپوليس در آن حاضر هستند، حضور بيش از50 هوادار در ورزشگاه درفشي‌فر جلب توجه مي‌کند. تماشاگران از لحظه شروع تمرين تا لحظه ارسال اين خبر به طور مداوم بازيکنان پرسپوليس و علي دايي را با القاب جالبي نظير "حقيقي کاسياس"، "هادي مايکل اون"، "رحمان دست طلايي" و... تشويق مي‌کردند.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران خود را براي ديدار رفت فينال جام حذفي در روز سه‌شنبه برابر ملوان انزلي که در تهران برگزار مي‌شود، آماده مي‌کند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:اولين, تمرين پرسپوليس, پس از صعود به فينال ,, ] [ 1:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پاداش ويژه شهردار تهران به اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس
 

شهردار تهران به فيناليست پايتخت‌نشين جام حذفي فوتبال، پاداش ويژه‌اي پرداخت کرد.


    به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، با تصميم محمدباقر قاليباف، پاداش ويژه‌اي براي صعود تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تهران به فينال جام حذفي باشگاه‌هاي کشور در نظر گرفته شده بود که اين پاداش به سرخپوشان پايتخت تعلق گرفت.

درحالي که استقلال تهران با شکست برابر ملوان انزلي از راه‌يابي به فينال بازماند، پرسپوليس با غلبه بر فولاد خوزستان، تنها نماينده پايتخت در فينال اين مسابقات شد و پاداش ويژه و 10 ميليون ريالي شهردار تهران به تعداد بازيکنان و کادر فني را از آن خود کرد.

قرار است اين پاداش به همراه پاداش 30 ميليون ريالي سرپرست باشگاه پرسپوليس، پيش از بازي فينال در برابر ملوان، به بازيکنان و کادر فني پرسپوليس پرداخت ‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس پيش از اين اعلام کرده بود در صورت پيروزي در برابر سپاهان اصفهان، دو و نيم ميليون تومان و در صورت پيروزي برابر فولاد اهواز، مبلغ 3 ميليون تومان به عنوان پاداش براي بازيکنان و کادر فني در نظر مي‌گيرد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:پاداش, ويژه شهردار تهران, به اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس ,, ] [ 16:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

كرار: در كنار هوار براي قهرماني استقلال مبارزه خواهم كرد
 

بازيکن عراقي و جديد استقلال گفت: در کنار بازيکن هموطن خود تلاش مي‌کنم که استقلال قهرمان فصل بعد ليگ برتر ايران شود.


    جاسم کرار در مورد توافقش با باشگاه استقلال براي پوشيدن پيراهن آبي اين تيم براي فصل آينده گفت: شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال با علي فتح‌الله‌زاده ،سرپرست اين باشگاه مذاکرات لازم را انجام دادم و پس از توافق با وي، قرارداد 2 ساله‌اي را با استقلال به امضا رساندم تا براي فصل آينده آبي‌پوشان را همراهي کنم.

وي با بيان اينکه مبلغ قراردادم خوب است، در مورد حضور هوار محمد در استقلال و اينکه اين موضوع تا چه اندازه در پيوستن وي به استقلال نقش داشته است، گفت: با هوار صحبت کرده بودم و قرار شد اگر به استقلال بپيوندم، هوار نيز در استقلال بماند. اميدوارم فصل آينده زوجي رويايي را با حضور هوار محمد براي استقلال تشکيل بدهيم.

جاسم کرار در پاسخ به اين سؤال که چه پيامي براي هواداران استقلال دارد، تأکيد کرد: هوادارن استقلال خيلي خوب هستند. زماني که در تراکتورسازي بازي مي‌کردم گفته بودم که پس از اين تيم به استقلال مي‌پيوندم، چراکه به هواداران استقلال هم مانند هواداران تراکتورسازي علاقه دارم.

وي درخصوص اينکه با گلي که در بازي برگشت در تهران وارد دروازه استقلال کرد، قهرماني را از اين تيم دور کرد، گفت: قول مي‌دهم سال آينده براي استقلال گلزني کرده و مطمئن باشيد اين تيم در فصل آينده ليگ برتر قهرمان خواهد شد. من در کنار هوار بيشترين تلاش را انجام خواهيم داد تا استقلال قهرمان ليگ برتر ايران شود.
بازکن جديد استقلال درباره رقابتش با مهاجمان استقلال يادآور شد: پست اصلي من مهاجم نيست و در پست هافبک نفوذي و پشت مهاجمان بازي مي‌کنم

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:كرار,در كنار هوار براي, قهرماني استقلال, مبارزه خواهم كرد ,, ] [ 16:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

جاسم كرار به استقلال پيوست
 

بازيکن عراقي تراکتورسازي به تيم فوتبال استقلال تهران ملحق شد.


  به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال اعلام کردبا برگزاري يک جلسه در روز گذشته، توافق شد که جاسم کرار، بازيکن فصل گذشته تراکتورسازي فصل آينده پيراهن استقلال را به تن کند.
فتح‌الله‌زاده در ادامه اظهار داشت که اين بازيکن خوب را به هواداران ارزشمند استقلال تقديم مي کند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:جاسم,كرار به, استقلال پيوست ,, ] [ 16:46 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

قلعه‌نويي با سپاهان به توافق نرسيد
 

امير قلعه نويي در دور سوم مذاکراتش با اعضاي هيات مديره سپاهان براي سرمربيگري اين تيم در فصل آينده به توافق نرسيد.


  امير قلعه نويي، سرمربي تيم سپاهان که 2 سال پياپي اين تيم به عنوان قهرماني ليگ برتر رساند پس از عدم توافق با مسئولان اين باشگاه در آستانه جدايي از اين تيم قرار گرفت. در حالي که حسيني، رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اعلام کرده قرار است تا اواخر هفته آينده وضعيت قلعه نويي و ادامه همکاري ايشان با سپاهان روشن شود، اما قلعه نويي براي اعضاي هيات مديره و تيم سپاهان آرزوي موفقيت کرد و انتخاب جديدش را به پس از تعطيلات و روزهاي آينده موکول کرد.

  امير قلعه نويي تا پيش از مذاکرات چند روز گذشته با اعضاي هيات مديره سپاهان به توافق نهايي رسيده بود و حتي وي در کنفرانس بعد از بازي با پرسپوليس اعلام کرد که تمام توافقات صورت گرفته و براي تمديد قرارداد تنها يک امضاء باقي مانده است، اما در آخرين مذاکرات و در دور سوم سرمربي تيم سپاهان به دلايلي که مشخص نيست با اعضاي اين تيم توافق نکرد، بنابراين سال آينده وي سرمربي تيمي به جز سپاهان خواهد شد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:قلعه‌نويي ,با سپاهان, به توافق, نرسيد ,, ] [ 14:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

كاروان تيم فوتبال پرسپوليس به تهران بازگشت
 

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 20:45 از اهواز به تهران بازگشت.


  تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي مقابل فولاد خوزستان به دليل نامساعد بودن هوا شب گذشته موفق نشد تا به تهران بازگردد.
از همين رو با تلاش حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس و رايزني‌هاي انجام شده مسئولان هواپيمايي آسمان بالاخره کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 20:45 امشب وارد تهران شد.
قرمزپوشان فردا بعدازظهر تمرينات خود را براي ديدار مقابل ملوان که روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهند شد دنبال خواهند کرد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:كاروان, تيم فوتبال, پرسپوليس, به تهران بازگشت ,, ] [ 1:42 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

صعود ذوب آهن به رده‌80 بهترين‌ باشگاه‌هاي جهان
 

تيم فوتبال ذوب آهن با صعود 26 پله‌اي در رده‌ي هشتادمين باشگاه برتر جهان قرار گرفت تا همچنان در ميان تيم‌هاي آسيايي صدرنشين باشد.


   فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال فهرست باشگاه‌هاي برتر جهان در يک سال اخير را منتشر کرد که بر اين اساس تيم فوتبال ذوب آهن ايران با 128 امتياز در مکان نخست آسيا و هشتادم جهان ايستاد.


در ميان تيم‌هاي ايراني پس از ذوب آهن، سپاهان ديگر نماينده‌ي اصفهان در رده بندي در مکان 133 جهان و نهم آسيا ايستاده است. تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس هم در مکان‌هاي 208 و 376 جهان قرار گرفتند.


فهرست ده باشگاه برتر جهان در يک سال گذشته

1- بارسلونا 317 امتياز

2- رئال مادريد 307 امتياز

3- پورتو 291.5 امتياز

4- منچستريونايتد 285 امتياز

5- منچسترسيتي 254 امتياز

6- ويارئال 250 امتياز

7- اينتر 246 امتياز

8- ديناموکيف 222.5 امتياز

9- شالکه 218 امتياز

10- ولز سارسفيلد 213 امتياز

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:صعود, ذوب آهن, به رده‌80 ,بهترين‌ ,باشگاه‌هاي ,جهان ,, ] [ 19:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

زمان ديدارهاي رفت و برگشت فينال جام حذفي تغيير كرد
 

با درخواست باشگاه پرسپوليس زمان ديدارهاي رفت و برگشت فينال جام حذفي با تيم ملوان انزلي تغيير کرد.


    حجت‌الله بهمني گفت: باشگاه پرسپوليس به دليل شرايط نامساعد جوي و لغو پرواز بازگشتش از اهواز به تهران از سازمان ليگ درخواست کرد زمان بازي فينال جام حذفي تغيير کند.
مدير روابط عمومي سازمان ليگ ادامه داد: به اين ترتيب ديدار رفت دو تيم پرسپوليس و ملوان که قرار بود روز دوشنبه 16 خرداد برگزار شود به روز سه‌شنبه 17 خرداد و در همان ساعت 19:45 موکول شد.

بهمني خاطر نشان کرد: ديدار برگشت نيز به جاي آنکه روز پنج‌شنبه برگزار شود روز جمعه در همان ساعت 17:00 در ورزشگاه تختي انزلي برگزار خواهد شد.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:زمان ,ديدارهاي, رفت ,و برگشت, فينال جام ,حذفي, تغيير كرد ,, ] [ 19:43 ] [ عبدالاحد دلیجه ]


نکونام به اردوي تيم ملي دعوت شد
 

جواد نکونام بازيکن تيم اوساسونا اسپانيا از سوي "کارلوس کي روش" سر مربي تيم ملي فوتبال ايران به مرحله سوم اردوي تيم ملي دعوت شد.


   خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال با اعلام این خبر به سایت فدراسیون فوتبال گفت: علاوه بر نکونام، از تیم استقلال تهران پژمان منتظری، ایمان مبعلی و مجتبی جباری و از تیم فولاد خوزستان جلال کاملی مفرد و رضا نوروزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

والی زاده افزود: ٢٧ بازیکنی که در مرحله دوم اردوی تیم ملی حضور داشتند نیز بجز احسان حاج صفی می بایست در مرحله سوم اردو حضور یابند که به این ترتیب جمع دعوت شدگان به این مرحله به ٣٢ بازیکن می رسد.                                           

کادر فنی تیم ملی به حاج صفی به علت خستگی شدید جهت حضور مداوم در رقابتهای لیگ برتر باشگاههای ایران، لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، جام حذفی، تیم های ملی بزرگسالان و امید، بطور موقت استراحت داده و او برای دیدار دوستانه تیم امید با سوریه به اردوی تیم امید ملحق خواهد شد.                                                              

٣٢ بازیکن دعوت شده می بایست ساعت ١٢ روز شنبه چهاردهم خرداد ماه جاری با بهمراه  داشتن گذرنامه خود را در محل هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:نکونام , اردوي, تيم ملي, دعوت شد ,, ] [ 19:22 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 276
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 526
بازدید ماه : 1755
بازدید کل : 94988
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content