قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





3 ميليون تومان پاداش شكست فولاد در حساب سرخپوشان
 

پرسپوليس با يک گل تيم فولاد را در خوزستان شکست داد و 3 ميليون تومان پاداش نصيب بازيکنان اين تيم شد.


    به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مسئولان باشگاه قبل از ديدار برابر فولاد، پاداش دو ميليون و پانصد هزار توماني برد برابر سپاهان را به بازيکنان اين تيم پرداخت کردند و برد فولاد نيز پاداش 3 ميليون توماني را نصيب آنها کرد.


تيم پرسپوليس با صعود به فينال جام حذفي روز دوشنبه هفته آينده در ورزشگاه آزادي تهران ميزبان ملوان بندر انزلي خواهد بود که پاداش برد ملوان نيز يک دستگاه پژو 206 است.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:3 ميليون ,تومان پاداش, شكست ,فولاد,در حساب ,سرخپوشان ,, ] [ 1:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

علي دايي: گرفتن يک جام حق پرسپوليس است
 

علي دايي گفت: امسال گرفتن يک جام حق پرسپوليس است.


   سرمربي پرسپوليس پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر فولاد خوزستان و صعود به فينال جام حذفي در نشست خبري اظهار کرد: فکر کنم بازي با وجود شرايط آب و هوايي که وجود داشت، بازي با کيفيتي بود، هر دو تيم از نظر تنفسي با مشکل مواجه شده بودند و بازيکنان دو تيم کارآيي لازم را به نحو احسن در زمين نداشتند.

وي افزود: در نيمه نخست تيم فولاد پس از 10 نفره شدن بهتر از ما کار کرد اما خط دفاع منسجم ما مانع گلزني آن‌ها شد، در اواخر نيمه نخست ما توانستيم بازي را در دست بگيريم و در نيمه دوم به طور کامل بر بازي حاکم بوديم.

دايي ادامه داد: تيم فولاد خوزستان به هيچ عنوان روي دروازه ما خطرساز نبود و حق ما بود که در اين بازي پيروز شويم.

دايي خاطرنشان کرد:‌ ما پس از 120 دقيقه بازي با سپاهان در اين شرايط نامناسب آب‌وهوايي به اهواز آمده بوديم که بازي را ببريم. از اين که تيم ما به حق واقعي خود رسيد خوشحالم و بايد خود را براي فينال آماده کنيم.

سرمربي تيم پرسپوليس تهران اظهار کرد: من بايد از بازيکنان خود تشکر کنم چون در شرايط سختي به دور از هر گونه حاشيه در اين مسابقات حضور يافتند، تنها هدفشان اين بود که به من و تيم خود کمک کنند.

وي ادامه داد: اين همدلي که بين بازيکنان ما وجود دارد تاکنون باعث موفقيت ما شده و اين همدلي تا پايان مسابقات بين اعضاي تيم و کادر فني همچنان دارد.

دايي خاطرنشان کرد:‌ امسال حق پرسپوليس گرفتن يک جام است اما دو بازي سخت ديگر با ملوان در پيش داريم و بايد براي نتيجه گرفتن در اين دو ديدار تمام تلاش خود را بکنيم.

وي در خصوص مدت قراردادش با باشگاه پرسپوليس گفت: هشت روز ديگر قراردادم با اين تيم تمام مي‌شود و آن زمان ممکن است خيلي اتفاقات بيفتد. من امسال وظيفه داشتم براي پرسپوليس تلاش کنم و اين تيم را به جايگاه والايي برسانم.

 

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:علي دايي, گرفتن يک جام, حق پرسپوليس است ,, ] [ 1:22 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

جلالي: اکنون بيشتر از هميشه به خودم و تيمم مي‌بالم
 

مجيد جلالي گفت: من به آن کاري که مي‌کنم افتخار مي‌کنم. اکنون بيشتر از هميشه به خودم و تيمم مي‌بالم.


   سرمربي فولاد خوزستان پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر پرسپوليس در مرحله نيمه نهايي جام حذفي در نشست خبري اظهار کرد:‌ من به آن کاري که مي‌کنم افتخار مي‌کنم. اکنون بيشتر از هميشه به خودم و تيمم مي‌بالم. براي اين‌که در چنين جايي و براي چنين تيمي مربيگري مي‌کنم.

وي ادامه داد: ما از دقيقه 20 بازي 10 نفره شديم و يک پنالتي مسلم نيز براي ما گرفته نشد، با اين وجود بازي خوبي را ارائه داديم.

سرمربي تيم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد:‌ در اين چند سالي که در خوزستان مربيگري مي‌کنم ياد گرفتم که در چنين شرايطي چگونه عمل کنم و به آينده اميدوار باشم و تعلق خاطري که به اين تيم و اين استان دارم مشکلات ما را در آينده برطرف مي‌سازد.

وي گفت: ما براي کسب اين جام خيلي زحمت کشيديم و هر چيزي که بلد بوديم به تيم خود انتقال داديم. من اميدوارم هواداران ما را ببخشند. آن‌ها مطمئن باشند ما هر آنچه که داشتيم براي پيروزي در اين بازي به کار گرفتيم.

جلالي در خصوص کيفيت بازي بازيکنانش در اين ديدار گفت:‌ دوست ندارم بگويم که چه بازيکني بهتر بازي کرد اما باشگاه فولاد براي فصل آينده بايد بازيکناني را حفظ کند که کيفيت بازي بالايي دارند.

 

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:جلالي, اکنون بيشتر, از هميشه به خودم, و تيمم مي‌بالم ,, ] [ 1:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:صعود, پرسپوليس, به فينال, جام,حذفي ,, ] [ 1:14 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:ملوان,شکست ,استقلال, فيناليست شد,, ] [ 1:4 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مظلومي: دنبال قهرماني در جام حذفي بوديم، اما به ناحق حذف شديم
 

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در جام حذفي به فکر قهرماني بوديم و حق ما نبود که از اين جام حذف شويم.


   پرويز مظلومي پس از شکست 2 بر يک استقلال مقابل ملوان و حذف از ادامه مسابقات جام حذفي اظهار داشت: در مجموع بازي خوبي بود. حق استقلال حذف نبود. ما دنبال قهرماني بوديم، اما از موقعيت‌ها خوب استفاده نکرديم و در زدن ضربات آخر بي‌دقت و بدشانس بوديم.
وي افزود: وقتي تيم ملوان در دقايقي به هم ريخته شد، ما بايد از اين موقعيت استفاده مي‌کرديم و حتي نفراتي آورديم براي بازي هجومي در واقع ما همه کار براي بردن انجام داديم. فقط توپ‌ها به گل تبديل نشدند.

سرمربي استقلال ادامه داد: اگر در همان ابتداي نيمه دوم تک به تک آرش برهاني گل مي‌شد، جريان بازي عوض مي‌شد.
مظلومي در ادامه با انتقاد از داوري يدالله جهانبازي گفت: من تعجب مي‌کنم که ملواني‌ها در طول مسابقه 5 دقيقه مسابقه را نگه داشتند، اما نمي‌دانم چرا داور فقط 4 دقيقه وقت اضافي گرفت. دروازه بان ملوان به دليل زدن مشت به صورت شريفات بايد اخراج مي‌شد، اما داور ملاحظه و رعايت حال وي را کرد.
سرمربي آبي‌پوشان در خصوص خطاي فرهاد مجيدي اظهار داشت: مجيدي کار خطايي انجام داد و کارت زرد گرفت. اگر کسي کار اشتباهي کند آن را مي‌گوئيم. من فکر مي‌کنم بازي از دست داور خارج شد.

مظلومي تصريح کرد: ما با وجود تلاش خوبي که داشتيم نتوانستيم به خوبي گلزني کنيم.در مقابل ملواني‌ها نيز با چنگ و دندان دفاع کردند که البته کار اصولي هم انجام دادند. من به آنها تبريک مي‌گويم.
مظلومي در پاسخ به اين سؤال که براي فصل آينده در استقلال مي‌ماند يا خير، گفت: با استقلال قرارداد دارم.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:مظلومي, دنبال قهرماني, در جام حذفي ,بوديم, اما به ناحق حذف شديم ,, ] [ 1:8 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ملي‌پوشان بازنده نيمه نهايي جام حذفي به اردوي تيم ملي مي‌پيوندند
 

براي حضور در کمپ سوم تيم ملي ملي‌پوشان بازنده دو ديدار نيمه نهايي جام حذفي که امشب برگزار مي‌شود به اردوي تيم ملي ملحق خواهند شد.


  با تصميم کادرفني تيم ملي فوتبال ايران و با اعلام خسرو والي‌زاده، مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال ايران قرار است براي مرحله بعدي اردوي تيم ملي که سومين کمپ 3 روزه اين تيم محسوب مي‌شود، نفرات ملي‌پوش بازنده ديدارهاي نيمه نهايي جام حذفي که امشب برگزار مي‌شود به اردوي تيم ملي ملحق شوند.
قرار است طبق تصميم کادرفني براي حضور در کمپ سوم، نفرات ملي‌پوش بازنده دو ديدار امشب به نفراتي که در کمپ دوم بودند اضافه شوند و از کمپ دوم تيم ملي که امروز به پايان رسيد، بازيکني خط نخواهد خورد.

طبق برنامه کمپ سوم تيم ملي، اردوي بعدي اين تيم شنبه ساعت 18 در زمين شماره يک کمپ تيم‌هاي ملي آغاز و دوشنبه ساعت 10:30 با برگزاري ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي بزرگسالان و اميد در ورزشگاه دستگردي به پايان مي‌رسد.

*برنامه کمپ سوم تيم ملي به شرح زير است:
شنبه 14 خرداد:
تمرين در زمين شماره يک آکادمي ساعت 18

يکشنبه 15 خرداد:
تمرين در زمين شماره يک آکادمي ساعت 10:15

دوشنبه 16 خرداد:
ديدار تدارکاتي تيم‌هاي ملي بزرگسالان و اميد ساعت 13:30

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:ملي‌پوشان, بازنده نيمه نهايي جام حذفي,به اردوي تيم ملي, مي‌پيوندند ,, ] [ 16:59 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مظلومي: به خاطر سوگند دلي نمي‌توانستم از ميداودي استفاده کنم
 

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بر اساس سوگند دلي نمي‌توانستم از ميداودي در بازي با ملوان استفاده کنم.


پرويز مظلومي دليل چشم‌پوشي‌اش از ميلاد ميداودي براي بازي با ملوان گفت: بهتر از هرکسي در اين فوتبال، مي‌دانم که ميلاد ميداودي چه ارزشي براي هر تيم دارد، اين را هم مي‌دانم که بازي با ملوان از چه اهميتي برخوردار است ولي ما مربيان، يک وجدان کاري عميق داريم که وادارمان مي‌کند مواظب سلامت بازيکنان خود باشيم.
وي افزود: ما هم مثل پزشکان و مثل روزنامه‌نگاران، يک سوگندي خورده‌ايم که براساس اين "سوگند دلي "نمي‌توانيم منافع بلند شاگردان خود را ناديده بگيريم. براي يک پيروزي، حق نداريم با آينده بازيکني مثل ميلاد ميداودي بازي کنيم.

مظلومي در مورد جاي خالي ناصر حجازي اظهار داشت: جاي ناصر که خالي نيست. همين ديروز با او در قطعه نام‌آوران حرف زدم. مثل هميشه صادقانه، نظرش را داد. حرف‌هايش هميشه در گوشم مي‌نشست. اين مرتبه به قلبم راه پيدا کرد. باز هم مي‌گفت: پرويز جان! بچه‌ها بايد بدوند، بچه‌ها بايد بجنگند.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:مظلومي, به خاطر سوگند دلي, نمي‌توانستم از ميداودي استفاده کنم ,, ] [ 1:54 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مجيدجلالي:بدون شك پرسپوليس را شكست مي‌دهيم
 

سرمربي تيم فولاد خوزستان پيش از رويارويي تيمش برابر پرسپوليس تهران گفت: نسبت به بازي فردا اميدوارم.


مجيد جلالي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر پرسپوليس تهران در جام‌حذفي اظهارکرد: تيم ما تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و باتوجه به انگيزه‌اي که در بازيکنان خود مي‌بينيم بدون شک در اين بازي پيروز مي‌شويم.

وي افزود: بازيکنان ما روحيه بالايي دارند و با تکيه بر حمايت هواداران خود مي‌توانيم تيم پرسپوليس را شکست دهيم. همين جا از هواداران مي‌خواهيم که مانند هميشه تيم خود را حمايت کنند.

سرمربي تيم فولادخوزستان ادامه‌داد: اگرچه هواي خوزستان نسبت به تهران متفاوت است ولي به نظرم گرماي هوا تاثير زيادي روي بازيکنان پرسپوليس ندارد.

وي خاطرنشان‌کرد: تيم پرسپوليس نيز همانند ما به دنبال صعود به فينال است و نبايد آن‌ها را دست کم بگيريم.

جلالي درباره تمديد قرارداد خود با فولاد گفت: تاکنون با هيچ تيمي صحبتي نکرده‌ام و هيچ تصميمي نگرفته‌ام. اکنون تنها تمرکزم روي جام‌حذفي است ولي چيزي که مسلم است اين است که من مشکل خاصي براي ماندن در فولاد ندارم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا فولاد استحقاق آن را داشت که بازيکنان بيشتري در تيم‌ملي داشته باشد؟ گفت: هنوز مشخص نيست که چند نفر از تيم‌مان به تيم‌ملي دعوت شده است و بايد منتظر بمانيم ولي بايد عادت کنيم که در فوتبال ما خيلي چيزها به سود رنگي‌ها است.

سرمربي تيم فولادخوزستان اظهار کرد:‌ اميدواريم با بالابردن قابليت‌هاي خود و سطح عملکرد بازيکنان، شانس حضور بازيکنانمان را در تيم‌ملي افزايش دهيم.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:مجيدجلالي,بدون شك پرسپوليس,را شكست مي‌دهيم, , ] [ 1:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:دايي,مي‌توانستيم بازيكنان,بيشتري در تيم‌ ملي داشته باشيم ,, ] [ 22:0 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 382
بازدید ماه : 1611
بازدید کل : 94844
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content