قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مارادونا امروز رسما به عنوان سرمربي الوصل معرفي مي شود
 

ديه گو مارادونا ستاره اسبق فوتبال آرژانتين امروز در کنفرانسي خبري در دوبي رسما به عنوان سرمربي تيم فوتبال الوصل معرفي خواهد شد و فردا نيز با هواداران اين تيم ديدار خواهد کرد.


   مارادونای 50 ساله که در روز 17 ماه می با قراردادی دو ساله هدایت باشگاه الوصل را پذیرفت تا امروز وارد دوبی نشده بود.

مارادونا یکشنبه در آخرین دیدار این فصل الوصل در لیگ امارات که یکشنبه مقابل الشارجه خواهد بود شرکت می کند.

مدت اقامت مارادونا در دوبی هنوز اعلام نشده و گفته می شود او باید در این مورد با مسئولان باشگاه مذاکره کند.

احمد خلیفه نماینده رسانه ای باشگاه الوصل در این می گوید :" باید در مورد اردوهای تابستانی، جذب بازیکنان جدید و دستیاران با مارادونا صحبت کنیم. بنابراین او برای مدتی در دوبی می ماند."

الوصل اخیرا در به خدمت گرفتن دیه گو فورلان مهاجم باشگاه اتلتیکو مادرید و برنده توپ طلای جام جهانی 2010 ناکام ماند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:مارادونا امروز, رسما,به عنوان سرمربي ,الوصل معرفي مي شود ,, ] [ 14:50 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:آشفتگي ,آسيايي‌ها ,در شصت و يکمين ,کنگره فيفا ,, ] [ 19:41 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تيم ملي فوتسال ايران برابر ژاپن هم متوقف شد
 

تيم ملي فوتسال ايران بعد از شکست برابر برزيل و توقف مقابل روماني، در سومين بازي‌اش در تورنمنت پنج جانبه چين، مقابل تيم ژاپن هم به تساوي رسيد.


   سومين بازي تيم ملي فوتسال ايران در تورنمنت پنج جانبه چين امروز (جمعه) برابر تيم ژاپن برگزار شد، برابر تيمي که روز گذشته موفق شده بود ميزبان رقابت‌ها را از پيش رو بردارد.
در حالي که اين بازي با نتيجه 2 بر يک به نفع ايران پيگيري مي‌شد،‌ در پايان دو تيم به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند.

پيش از اين قرار بود بازي امروز تيم ملي از ساعت 17:30 آغاز شود که با تغيير برنامه، اين مسابقه که از ساعت 15 به وقت ايران در شهر هانگجوي چين آغاز شد.
تيم ايران با اين نتيجه در جدول مسابقات 2 امتيازي شد.
گل‌هاي اين ديدار را وحيد شمسايي و سيدعلي کيايي به ثمر رساندند.

در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه گذشته نيز يک شکست برابر برزيل و يک تساوي مقابل روماني در کارنامه تيم ملي به ثبت رسيده بود.
تيم ايران فردا (شنبه) آخرين بازي‌اش در اين تورنمنت پنج جانبه را برابر چين برگزار مي‌کند و در روز پاياني رقابت‌ها نيز با قرعه استراحت روبه‌روست.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:تيم ملي, فوتسال ايران, برابر ژاپن هم متوقف شد ,, ] [ 19:37 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

نتايج دو روز ابتدايي تورنمنت پنج جانبه فوتسال چين
 

تيم روماني با متوقف ساختن تيم ملي فوتسال ايران در بازي امروز، در پايان روز دوم تورنمنت بين‌المللي چين صدر جدول را به خود اختصاص داد.


   تيم ملي فوتسال ايران بعد از شکست سه بر يک در بازي روز گذشته برابر برزيل، بعدازظهر امروز (پنجشنبه) رودرروي تيم روماني قرار گرفت و با تساوي سه بر سه متوقف شد.
براين‌اساس شاگردان علي صانعي در پايان روز دوم رقابت‌ها، با يک باخت و يک تساوي و کسب يک امتياز در جايگاه چهارم قرار گرفتند.
اين در حالي است که تيم روماني که در بازي اولش موفق به شکست تيم ميزبان شده بود، با اين تساوي چهار امتيازه شده و صدر جدول را به خود اختصاص داد.

برزيلي‌ها بعد از شکست تيم ايران و کسب سه امتياز، امروز استراحت داشتند تا موقتا صدر جدول از آن تيم روماني شود.
تيم ژاپن که روز گذشته استراحت داشت نيز با برد در بازي امروزش سه امتيازي شد و در رده سوم قرار گرفت.
بعد از تيم ايران، تيم چين نيز بدون امتياز در رده پنجم جدول رده‌بندي اين تورنمنت قرار دارد.

نتايج دو روز ابتدايي تورنمنت چين به شرح زير است:

* روز اول (چهارشنبه)
روماني 3 - چين 2
ايران يک - برزيل 3

روز دوم (پنجشنبه)
ايران 3 - روماني 3
چين صفر - ژاپن 2

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:نتايج ,دو روز ابتدايي تورنمنت, پنج جانبه فوتسال چين ,, ] [ 1:12 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

نظري: از اين انتخاب خوشحالم، سال 2010 برايم خيلي بود
 

گلر شماره يک تيم ملي فوتسال بعد از انتخاب به عنوان بهترين دروازه‌بان دنيا گفت:‌ اين انتخاب باعث افتخارم است و خيلي خوشحالم، سال 2010 برايم سال خيلي خوبي بود.


    مصطفي نظري گفت: بعد از قهرماني در جام ملت‌هاي 2010 آسيا (در ازبکستان) که من هم نقش کوچکي در آن داشتم، در گرندپريکس هم خوب کار کرديم، آنجا هم حضور در فينال حق‌مان بود که البته اين اتفاق رخ نداد. به عقيده خودم، سال 2010 سال بسيار خوبي برايم بود و حالا خيلي خوشحالم اين افتخار نصيبم شده و اميدوارم در جام‌جهاني هم بتوانم در کنار ديگر بازيکنان تيم ملي ايران بدرخشم.

وي در مورد تساوي تيم ملي در بازي امروز (پنجشنبه) برابر روماني تصريح کرد: متاسفانه داوري‌ها در تورنمنت چين خيلي بد و ضعيف است و ما خيلي عذاب مي‌کشيم. داوري‌ها در حد آماتور است، در حالي که ما يک تيم حرفه‌اي هستيم و از اين موضوع خيلي ضربه خورده‌ايم.
نظري با اشاره به شکست سه بر يک تيم ملي در تورنمنت چين برابر برزيل نيز گفت: روز گذشته هم بازي پاياپايي را برگزار کرديم اما با غفلت خودمان گل خورديم، گرچه داوري هم در ثبت اين نتيجه بي‌تاثير نبود. بچه‌هاي ما چند توپ را به تيرک زدند، برزيلي‌ها هم بعد از پايان مسابقه اذعان داشتند که ما از آنها بهتر کار کرديم.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:نظري, از اين انتخاب ,خوشحالم, سال 2010 برايم خيلي بود ,, ] [ 1:11 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شكست ازبكستان مقابل اكراين
 

تيم فوتبال ازبکستان در خانه اکراين متحمل شکست شد.


  ازبکستان که براي ديدارهاي انتخابي جام جهاني 2014 آماده مي شود در بازي دوستانه ديروز (پنج‌شنبه) به مصاف اوکراين رفت.
اين تيم که به نيمه نهايي جام ملت هاي آسيا 2011 رسيد و در نهايت چهارم شد با ضربات آناتولي تيموشچوک بازيکن بايرن مونيخ (54) و اندري ورونين مهاجم دينامو مسکو (60) دروازه اش دوبار باز شد.

ازبکستان چند بازيکن اصلي خود را در اين مسابقه به همراه نداشت. آنها در بازي ماه آينده انتخابي جام جهاني 2014 برابر قرقيزستان به ميدان مي روند.

واديم آبراموويچ مربي ازبکستان درباره بازي آينده اين تيم مقابل قرقيزستان گفت: نفراتي که در ليگ روسيه بازي مي کنند و ماکسيم شاتسکيخ در اين ديدار حاضر نخواهند بود؛ اما جپاروف و گينريخت از کره جنوبي به تيم ملي ملحق خواهند شد.

در رقابت هاي انتخابي جام جهاني 2014 ، 43 کشور آسيايي حضور دارند و براي گرفتن يکي از 4/5 سهميه و رفتن به جام جهاني برزيل در مراحل مختلفي به ميدان خواهند رفت.

ديگر ديدارهاي دوستانه ملي فردا برگزار خواهد شد که بر اين اساس کره‌جنوبي ميزبان صربستان است، هنگ‌کنگ به مصاف مالزي مي‌رود و لوکزامبورگ ميزبان مجارستان است.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:شكست ,ازبكستان,مقابل اكراين ,, ] [ 17:45 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

يونس محمود به الوكره پيوست
 

يونس محمود مهاجم و کاپيتان تيم ملي عراق از الغرافه به باشگاه الوکره قطر رفت.


  يونس محمود بازيکن 28 ساله عراقي که در اين فصل با 15 گل آقاي گل ليگ قطر شده بود، با قراردادي به مدت دو سال از الغرافه به الوکره پيوست.

در پايان فصل ليگ قطر باشگاه الغرافه اعلام کرده بود که ديگر يونس محمود را نمي‌خواهد. در فصل گذشته نيز اين بازيکن با 21 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته بود و در سال هاي 2006 و 2010 هم بهترين گلزن قطر شده بود.

محمود 87 بار براي تيم ملي عراق به ميدان رفته و 34 گل زده است.

او به همراه دو گلزن ديگر در صدر گلزنان جام ملت هاي آسيا 2007 هم قرار گرفت که در همان جام با عراق به قهرماني رسيد.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:يونس, محمود ,به الوكره پيوست ,, ] [ 17:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شمس: اگر تنگ‌نظري‌ها نبود، برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم
 

سرمربي تيم ملي فوتسال در جام‌جهاني 2008 گفت: اگر برخي تنگ‌نظري‌ها تيم ملي را آزار نمي‌داد، برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم.


   حسين شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد شکست سه بر يک ملي‌پوشان ايران برابر برزيل در بازي روز گذشته تورنمنت چين اظهار داشت: اين‌طور که به من اطلاع دادند، گلر تيم برزيل اخراج شده و بچه‌ها چند توپ را به تيرک دروازه زده‌اند و کلا بازي دست تيم ما بوده است. در اين مسابقه تيم ملي بازي قابل‌قبولي را ارائه کرده‌ است.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه تيم ملي در ديدار با برزيل، بازي قابل‌قبولي را ارائه کرده‌ است، اين تيم حتما روماني را هم شکست خواهد داد و با برد برابر چين و ژاپن، عنوان نايب‌قهرماني مسابقات را به خود اختصاص مي‌دهد.

شمس در پاسخ به اين سوال که سرانجام روياي برد تيم ملي فوتسال برابر برزيل چه زماني محقق خواهد شد، خاطرنشان ساخت: در تورنمنت چين با توجه به اينکه برزيلي‌ها همه چهره‌هاي شاخص‌شان را در اختيار نداشتند، مي‌توانستيم آنها را شکست دهيم. سرانجام اين اتفاق خواهد افتاد و مردم شاهد برد تيم ملي برابر اين تيم خواهند بود البته به شرطي که حاشيه اطراف تيم نباشد. اگر محمد کشاورز و افشين کاظمي که دو مهره کليدي تيم هستند به چين مي‌رفتند، شکست سه بر يک رقم نمي‌خورد.

مدرس AFC و فيفا که تيم ملي را در سفر به چين همراهي نکرده است، تصريح کرد: اگر با قدرت در مسابقات شرکت کنيم و آدم‌هايي مثل کريم منصوري (مديرعامل باشگاه منصوري) تنگ‌نظري نمي‌کردند و اجازه مي‌دادند کشاورز تيم ملي را همراهي کند، هم برابر برزيل شرايط بهتري داشتيم و هم اينکه وي براي همراهي منصوري در جام باشگاه‌هاي آسيا آماده‌تر مي‌شد.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:شمس, اگر تنگ‌نظري‌ها نبود,برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم,, ] [ 16:3 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مصطفي نظري بهترين دروازه‌بان جهان شد
 

مصطفي نظري گلر شماره‌ يک تيم ملي ايران به عنوان بهترين دروازه‌بان فوتسال دنيا در سال 2010 انتخاب شد.


   بعد از اطلاعاتي که سايت فوتسال پلانت در مورد گلر ملي‌پوش ايران از عباس ترابيان رئيس کميته فوتسال گرفته بود، پيش‌بيني مي‌شد وي در تورنمنت پنج جانبه چين عنوان بهترين گلر دنيا را به خود اختصاص دهد.

براين‌اساس سايت رسمي فوتسال پلانت، گزارش داد: مصطفي نظري با انتخاب کارشناسان به علت عملکرد خوبش همراه با تيم ملي ايران در عرصه بين‌المللي به اين افتخار رسيد.
از نگاه تماشاگران فوتسال او عملکرد خيره‌کننده‌اي در مسابقات داشته و در رقابت با تياگو (بهترين گلر سال گذشته جهان از برزيل) موفق شده عنوان بهترين گلر دنيا را به خود اختصاص دهد. "

همچنين سايت فوتسال پلانت ادامه داده است: در جام ملت‌هاي 2010 آسيا، تيم ملي فوتسال ايران بازيکني چون وحيد شمسايي را به همراه نداشت و به نظر مي‌رسيد کار اين تيم براي کسب عنوان قهرماني‌ دشوار باشد، اما يک دروازه‌بان با شماره 12، در قهرماني ايران نقش بسزايي داشت. نظري در تيم باشگاهي‌اش (گيتي‌پسند) نيز عملکرد خوبي داشت.

 

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:مصطفي, نظري,بهترين دروازه‌بان جهان شد ,, ] [ 15:56 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

بن همام: در تصميمات اخير شخص بلاتر نقش داشت نه كميته اخلاقي
 

رئيس مخلوع کنفدراسيون فوتبال آسيا درباره عدم اجازه به او براي شرکت در کنگره فيفا گفت: چنين تصميمي بسيار ظالمانه بود و مرا خيلي ناراحت کرد اما بايد بگويم اين خواسته بلاتر بود نه کميته اخلاقي.


    محمد بن همام در واکنش به عدم اجازه به او براي شرکت در نشست کنگره فيفا، نامه‌اي را به فيفا نوشت. در اين نامه که بر روي سايت او آمده بود، بن همام ناراحتي خود را از چنين اقداماتي ابراز داشت و گفت: من بسيار ناراحتم هرگز اجازه نخواهم داد که با آبرويم بازي کنند. براي رسيدن به حقوقم مبارزه خواهم کرد. از تمام کساني که از من حمايت کرده‌اند سپاسگذارم.

بن همام در اين نامه آورده است که چنين تصميماتي را شخص بلاتر گرفته است نه کميته اخلاقي فيفا.

وي در پايان افزود: با من بسيار ظالمانه رفتار کردند اما بايد بگويم که روزهاي خوش براي انسان سعادت را به ارمغان مي‌آورد اما روزهاي سخت به فرد تجربه و حکمت مي‌بخشد

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:بن همام, در تصميمات اخير, شخص بلاتر نقش, داشت نه كميته اخلاقي ,, ] [ 1:29 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 414
بازدید ماه : 1643
بازدید کل : 94876
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content