قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رم به دنبال جانشين مکسس
 

مسئولان باشگاه رم قصد دارند چزاره بووو مدافع باشگاه پالرمو را به عنوان جانشين فليپ مکسس که اين تيم را به مقصد ميلان ترک کرده است به خدمت بگيرند.


   مکسس بعد از 7 سال حضور در رم تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد این تیم را به مقصد میلان ترک خواهد کرد.

بووو که پیش از این بازیکن رم بوده از سال 2006 به پالرمو پیوست و تا به حال 91 بازی نیز برای این تیم انجام داده است.

فرانکو زاواگلیا مدیر برنامه های بووو معتقد است او به احتمال زیاد تابستان امسال به رم باز میگردد، مخصوصا وقتی دلیو روسی سرمربی مستعفی پالرمو هم به رم بپیوندد.

زاواگلیا می گوید :" اگر دلیو روسی به رم برود بووو نیز به این تیم خواهد پیوست. تیم های زیادی خواهان جذب بووو هستند اما در نهایت باشگاه پالرمو است که در مورد آینده او تصمیم گیری می کند."

" بووو دو سال دیگر با پالرمو قرارداد دارد اما باید دید مسئولان باشگاه در مورد پیشنهادهای دریافتی چه تصمیمی می گیرند. طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد در تیم های بزرگ بازی کند و در رقابت های اروپایی حضور داشته باشد بووو هم از این اصل مستثنی نیست."

بووو در این فصل 32بازی برای پالرمو انجام داد و چهار گل نیز به ثمر رساند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:رم به دنبال ,جانشين مکسس ,, ] [ 1:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

بارسلونا به دنبال آرائوخو، بازيکن مدنظر رئال
 

سرخيو آرائوخو، مهاجم جوان بوکاجونيورس نظر مثبت سران بارسا را به خود جلب کرده.اين در حالي است که رئالي ها اخيرا براي خريد او پيشنهادي را ارائه کرده بودند که اين پيشنهاد با پاسخ منفي سران باشگاه آرژانتيني مواجه شده است.


  رئالی ها بعد از آن که در سال 2006 فرناندو گاگو را با قراردادی 20 میلیون یورویی به رختکن تیمشان منتقل کردند، اولویت اولشان را خرید از آکادمی جوانان بوکاجونیورس قرار داده اند.

با این وجود بارسلونا اکنون انگشت روی گزینه مدنظر رئال گذاشته است.به نظر می رسد که سران باشگاه بوکاجونیورس مبلغی 5 میلیون یورویی را برای فروش این ستاره طلب کرده اند.

رئالی ها بارها به عنوان اولین تیم دست روی بازیکنی از بوکاجونیورس گذاشته اند و با رد پیشنهاد آنها، این بازیکن به تیم دیگری منتقل شده که از جمله می توان به انتقال خوان فورلین به اسپانیول و اسکیل مونیوس به پالرمو اشاره کرد.

آرائوخو 10 بازی برای تیم اصلی بوکا برگزار کرده و توانسته یک گل برای تیمش بزند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:بارسلونا ب,ه دنبال آرائوخو,,بازيکن مدنظر رئال ,, ] [ 1:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيغام مشترک اينيستا و کاسياس: گذشته ها گذشته
 

ايکر کاسياس کاپيتان تيم ملي اسپانيا و آندرس اينيستا ستاره باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبري ماتادورها در بوستون شرکت کردند. ستاره رئال و بازيکن طلايي بارسلونا پيغام مشترکي براي هواداران فوتبال اسپانيا درسرتاسر دنيا داشتند:« گذشته ها گذشته.»


  محتوای این پیغام به برخوردهایی که در جریان 4 دیدار ال کلاسیکو در ماه های گذشته بین بازیکنان دو تیم بارسا و رئال به وجود آمد اشاره دارد. بازیکنان تیم ملی اسپانیا به دنبال فراموش کردن آن اتفاقات هستند.

ایکر کاسیاس دراین رابطه گفت:« هیچ صحبتی باقی نمی ماند. رقابتهای این فصل به پایان رسیده و الان مهمترین چیز تیم ملی است.»

اینیستا هم دراین مورد اظهار نظر کرد:« فوتبال با خاطرات زنده نیست. الان همه ما برروی چیز دیگری تمرکز کرده ایم. اگر تیم ملی ما با ویژگی خاصی شناخته شود، آن اتحاد تیم است.»

کاسیاس هم به شکست تیم ملی اسپانیا مقابل آمریکا در جام کنفدراسیون ها اشاره کرد و گفت:« اگر در دیدار دوستانه شنبه شب مثل بازی مان درجام کنفدراسیون ها مقابل آمریکا بازی کنیم، شکست خواهیم خورد.این روزها تیمها در حال برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی یورو 2012 هستند و ما چند بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و این برای اتحاد تیممان بهتر خواهد بود.»

اینیستا هم در ادامه صحبتهایش گفت:« باید این دو دیدار دوستانه پیش رو را کاملا جدی بگیریم.آنچه دوست داریم فوتبال بازی کردن است .»

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:پيغام مشترک ,اينيستا ,و کاسياس, گذشته ها گذشته ,, ] [ 1:43 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيشنهاد 10 ميليون پوندي آرسنال براي خريد جرمين دفو
 

آرسن ونگر، سرمربي ارسنال که به دنبال تقويت خط حمله تيمش براي فصل آينده است، قصد دارد با پيشنهادي 10 ميليون پوندي، جرمين دفو، مهاجم ملي پوش تاتنهام، رقيب و دشمن قديمي توپچي ها، را به خدمت بگيرد.


  مدیران آرسنال قصد دارند هر طور شده جان تازه ای به خط حمله شان بدهند و به همین دلیل قصد دارند روی این مهاجم 28 ساله دست به ریسک بزنند. دفو در رقابت های این فصل با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و به همین دلیل جایگاهش در ترکیب اصلی تاتنهام را از دست داد.

نشریه دیلی استار گزارش داد ونگر قصد دارد با هری ردنپ ملاقات کند تا با او در مورد به خدمت گرفتن دفو مذاکره کند. دفو فصل گذشته در 30 بازی تنها 9 گل برای تاتنهام به ثمر رساند و شاید رفتن به آرسنال بتواند او را به روزهای خوبش برگرداند.

 اینکه ردنپ حاضر خواهد شد دفو را به رقیب همیشگی شان واگذار کند هنوز مشخص نیست اما او می تواند با فروش این بازیکن، مبلغ مورد نیاز برای خریدهای تابستانی اش را فراهم کند. تاتنهامی ها قصد دارند فصل آینده هر طور شده بار دیگر در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند و به همین دلیل نیاز به چند خرید خوب دارند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:پيشنهاد, 10 ميليون, پوندي, آرسنال, براي خريد جرمين دفو ,, ] [ 1:42 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

داويد ويا: فابرگاس شايسته بازگشت به نوکمپ است
 

داويد ويا، مهاجم بارسلونا، از مديران باشگاه خواست که سسک فابرگاس را به خدمت بگيرند و اعلام کرد اين هافبک اسپانيايي شايسته بازگشت به نوکمپ است.


   فابرگاس که یکی از محصولات آکادمی جوانان باشگاه بارسلوناست و پیش از این بارها برای بازگشت به نوکمپ ابراز علاقه کرده اما مسئولان آرسنال تاکنون با جدایی او موافقت نکرده اند.

براساس گزارش ها فابرگاس در صدر فهرست خرید های تابستانی بارسلونا قرار دارد، هرچند بارسا بازیکنان بزرگی در پست فابرگاس دارد. ویا معتقد است او می تواند یک بازیکن کلیدی برای بارسا باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من نظر مساعدی نسبت به سسک دارم. همه می دانند او می تواند چه کارهایی برای تیم انجام دهد. من امیدوارم او به بارسا برگردد. نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه او شایسته بازگشت به بارساست."

گفته می شود توپچی ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن 45 میلیون پوند می خواهند و هنوز مشخص نیست کاتالان ها حاضر به پرداخت این مبلغ هستند یا خیر.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:داويد ويا, فابرگاس شايسته, بازگشت به نوکمپ است ,, ] [ 16:51 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دل بوسکه: بازيکنان رئال و بارسا در تيم ملي با هم مشکل ندارند
 

بيسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا، ترکيب اصلي تيمش براي ديدار دوستانه مقابل آمريکا را اعلام کرد.


   دل بوسکه قصد دارد در این دیدار به جای فرناندو تورس، از فرناندو یورنته، مهاجم اتلتیکو بیلبائو در ترکیب اصلی استفاده کند.

علی رغم اینکه این دیدار دوستانه است اما سرمربی سابق رئال به دنبال پیروزی در این دیدار است و تاکید کرد که پیروزی برای تیمش اهمیت زیادی دارد.

او در گفتگویی گفت:" ما نمی خواهیم فصل را با یک نتیجه ضعیف به پایان برسانیم. من با بازیکنان صحبت کردم  و می خواهیم با روحیه ای بالا در این دیدار دوستانه حضور پیدا کنیم. نمی خواهیم با نتیجه ای بد زمین را ترک کنیم."

او همچنین از قدرت تیم حریف آگاه است و می داند که آنها می توانند شرایط سختی را برای اسپانیا رقم بزنند.

" آمریکا تیمی قدرتمند است که در ضد حملات بسیار سریع عمل می کند. آنها بسیار سریع و از نظر فیزیکی بسیار آماده اند. آنها حریف آسانی نیستند."

او همچنین تاکید کرد که بین بازیکنان رئال و بارسا در تیم ملی اختلافی وجود ندارد.

" من نمی خواهم حقیقت را پنهان کنم و بگویم که اصلا اتفاقی رخ نداده است  اما ما به دنبال کشف مشکل نیستیم. ما هیچ مشکلی نمی بینیم زیرا اگر ما بخواهیم همچنان برای کشورمان پیروزی به دست بیاوریم، داشتن رابطه خوب حداقل چیزی است که انتظار داریم."

ترکیب اصلی اسپانیا برای دیدار مقابل آمریکا:

 

کاسیاس؛ سرخوی راموس، پیکه، آلبیول، کاپدویلا؛ برونو، ژابی آلونسو، سانتی کاسورلا؛ داوید سیلوا، ویا، یورنته

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دل بوسکه, بازيکنان رئال, و بارسا, در تيم ملي با هم مشکل ندارند ,, ] [ 16:51 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

کاپلو: ريو فرديناند کاپيتان دوم انگليس است
 

فابيو کاپلو، سرمربي تيم ملي انگليس اعلام کرد ريو فرديناند کاپيتان دوم سه شيرهاست و در صورتي که جان تري به هر علتي در بازي حضور نداشته باشد، بازوبند کاپيتاني به مدافع شياطين سرخ خواهد رسيد.


   کاپلو که پیش از جام جهانی از جان تری، بازوبند کاپیتانی را گرفته بود و به فردیناند داده بود، در مارس گذشته تصمیم گرفت بار دیگر بازوبند را به تری برگرداند. دلیل این تصمیم، مصدومیت های پی در پی فردیناند و غیبت او در بسیاری از بازی ها عنوان شد.

این مسئله موجب ناراحتی فردیناند شد زیرا معتقد بود کاپلو پیش از گرفتن بازوبند باید با او صحبت می کرد. اما سرمربی ایتالیایی اکنون تصمیم گرفت این مدافع باتجربه را به عنوان کایپتان دوم معرفی کند تا این موضوع خاتمه پیدا کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من با ریو صحبت کردم و به او گفتم که چرا چنین تصمیمی گرفتم. او نیز چیزهایی گفت. او از این اتفاق خوشحال نبود اما شرایط را درک کرد. در پایان با یکدیگر دست دادیم.

من هرگز به کنار گذاشتن او از تیم فکر نکردم. اصلا. او دوست دارد برای تیم ملی بازی کند. او یک بازیکن مهم برای ما و شخصیتی است که می تواند در رختکن کمک زیادی به ما بکند. "

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:کاپلو,ريو فرديناند کاپيتان, دوم انگليس است ,, ] [ 16:50 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ايگواين: قصد ندارم از رئال جدا شوم
 

گونسالو ايگواين، مهاجم آرژانتيني رئال مادريد، تاکيد کرد که تصميمي براي ترک اين تيم ندارد و قصد دارد تا براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي و به دست آوردن جام با رئال در فصل آينده بجنگد.


   این در حالی است که در چند روز گذشته شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن ملی پوش آرژانتینی از رئال به گوش می رسید و گفته می شد که یوونتوس به دنبال این بازیکن است اما این ستاره 23 ساله اعلام کرد که قصد ترک باشگاه اسپانیایی را ندارد.

او در گفتگو با برنامه فوتبال برای همه در تلویزیون آرژانتین گفت:" رئال تیم فوق العاده ای است. من چیزهایی خواندم در این مورد که مورینیو گفته ایگواین فروشی نیست. من هم دوست دارم به حضور در رئال ادامه بدهم. میخواهم جام های زیادی به دست بیاورم  و احساس می کنم که طرفداران هم من را دوست دارند. چیزی بهتر از بودن در رئال نیست.

من خیلی خوشحال هستم و فرصت زیادی در رئال برای بازی دارم. در این سال ها می توانستیم جام های زیادی به دست بیاوریم و من این فرصت را پیدا کردم که در کنار ستاره هایی بازی کنم که هرگز فکرش را هم نمی کردم."

او همچنین در مورد شایعه انتقال سرخیو آخرو از اتلتیکو مادرید به رئال گفت:" اگر آخرو از من مشاوره بخواهد، من به او می گویم به رئال بیاید. باید کور باشید که او را نخواهید. او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و هر مربی ای او را می خواهد.”

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:ايگواين,قصد ندارم از رئال جدا شوم ,, ] [ 16:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

100 تماشاگر آلماني دستگير شدند
 

پليس اتريش در حاشيه ديدار تيم ملي اين کشور با حريف خود در مرحله مقدماتي جام ملت هاي اروپا 100 تماشاگر آلماني را دستگير کرد.


  به نقل از کيکر، شب گذشته ديدار تيم هاي ملي اتريش و آلمان در شهر وين انجام شد که در پايان با برتري 2 بر يک آلمان ها از گروه اول يورو 2012 به پايان رسيد. قبل از انجام اين مصاف بيش از 100 تماشاگر آلماني که قصد برهم زدن نظم مرکز اتريش را داشتند، توسط نيروهاي پليس اين کشور دستگير شدند.
بنابه به اظهارات سخنگوي پليس شهر وين، تحقيقات و بازجويي از اين عده آغاز شده تا مشخص شود علت آشوب آنها به چه خاطر بوده است.
پليس وين در حين برگزاري مصاف شب گذشته تلاش زيادي کرد تا با کنترل اوضاع درگيري ميان هواداران تيم هاي دو کشور ايجاد نشود.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:100 ,تماشاگر ,آلماني دستگير ,شدند ,, ] [ 16:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:گزارش تصويري, ديدارهاي, مقدماتي يورو ,2012 ,, ] [ 14:55 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 408
بازدید ماه : 1637
بازدید کل : 94870
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content