قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:برنامه, ديدارهاي, مرحله مقدماتي, يورو,2012, ] [ 16:32 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

لمپارد: مي خواهم با اين بازيکنان جوان بجنگم
 

فرانک لمپارد،ستاره باتجربه چلسي که در رقابتهاي اين فصل ، با مصدوميتهاي متعددي دست و پنجه نرم کرد در صحبتهايي اعلام کرد که حضور ستاره هاي جوان در تيم انگليس او را به تلاش کردن واداشته تا بتواند توانايي هايش را در تيم کاپلو به نمايش بگذارد.


 این ستاره 32 ساله جک ویلشر و اسکات پارکر را در اوج آمادگی می بیند و معتقد است که در غیاب او این دوستاره واقعا خوش درخشیدند.

لمپارد 32 ساله در صحبتهایی گفت:« وقتی برای اولین بار به تیم ملی انگلیس آمده بودم، در تیم به پل اسکولز و نیکی بات در خط میانی نگاه می کردم و با خودم فکر می کردم که من به دنبال پیراهن شماها هستم.الان بازیکنان جوان همین حرفهارا درمورد خودم می زنند.این چالش زندگی من است و من را برای ماندن در تیم به جلو می راند.»

لمپارد به تازگی از مصدومیت بازگشته. او در رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر در 30 دیدار به میدان رفت و 13 گل به ثمر رساند .ستاره باتجربه چلسی معتقد است که برای جلب رضایت کاپلو باید بجنگد و اگر از تیم کنار گذاشته شود، ضربه خواهد خورد:« اگر در تیم نباشم واقعا ناراحت می شوم و اگر بگویم که این طور نیست، دروغ گفته ام. تا زمانی که حس می کنم که می توانم برای تیم موثر باشم، دوست دارم بازی کنم.می خواهم با این بازیکنان جوان مبارزه کنم. بار دیگر به روزهای اوجم بازگشته ام و فابیو کاپلو همیشه بازیکنان شایسته را انتخاب می کند.»

لمپارد ادامه داد:« هیچ وقت نمی توانم تصورش را بکنم که از خداحافظی از تیم ملی انگلیس صحبت کنم. وقتی مصدوم شده بودم، از تماشای بازیها از روی صندلی به شدت مایوس می شدم. الان بازگشته ام واگر به ترکیب تیم راه نیابم، ضربه می خورم. می خواهم از تک تک لحظات باقی مانده لذت ببرم؛ چون از لحظاتی که در ترکیب تیم قرار نمی گیرم متنفرم. »

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:لمپارد, مي خواهم, با اين بازيکنان جوان, بجنگم,, ] [ 16:2 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

بايرن خريد مانوئل نوير را تاييد کرد
 

بعد از يک ماه مذاکره، به نظر مي رسد سرانجام باشگاه هاي بايرن مونيخ و شالکه بر سر انتقال مانوئل نوير به توافق رسيده اند.


  باشگاه بایرن مونیخ امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با قراردادی پنج ساله این ملی پوش آلمانی را به خدمت خواهند گرفت.

در این بیانیه آمده است:" امروز باشگاه های بایرن مونیخ و شالکه در مورد انتقال مانوئل نویر به توافق رسیدند. در نتیجه نویر از روز اول جولای 2011 بازیکن بایرن خواهد بود."

این دروازه بان 25 ساله نیز از اینکه سرانجام به آنچه می خواست، رسید، خوشحال است.

" من واقعا در انتظار یک چالش بزرگ و هیجان انگیز در بایرن مونیخ هستم. اکنون بسیاری از هم تیمی هایش در تیم ملی، در بایرن مونیخ در کنارم خواهند بود و بنابراین به یک جای ناشناخته پای نخواهم گذاشت. فکر می کنم خیلی سریع با محیط سازگار شوم."

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، نیز از اعلام خبر خرید نویر اظهار رضایت کرد  و این دروازه بان را یکی از بهترین های دنیا توصیف کرد.
" با خرید مانوئل نویر، بایرن مونیخ نه تنها خوشحال است که شماره یک تیم ملی آلمان را برای مدتی طولانی در اختیار خواهد داشت بلکه صاحب یکی از بهترین دروازه بان های دنیا خواهد بود."

  

 

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:بايرن ,خريد, مانوئل ,نوير را تاييد کرد ,, ] [ 15:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

سپ بلاتر در رياست فيفا ابقا شد
 

سپ بلاتر سوئيسي در شصت و يکمين کنگره بين المللي فوتبال با کسب اکثريت آرا به عنوان رئيس اين فدراسيون بين المللي انتخاب شد.


در جریان شصت و یکمین کنگره بین المللی فوتبال فیفا که عصر امروز در زوریخ سوئیس برگزار شد، رای گیری برای انتخاب رئیس فیفا نیز به عمل آمد. بر این اساس سب بلاتر سوئیسی با کسب 186 رای از 203 رای ماموخذه برای چهارمین بار پی در پی به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد.

این انتخاب در حالی صورت گرفت که محمد بن همام رئیس معلق کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها رقیب انتخاباتی سپ بلاتر بود که چندی پیش بنا به دلایل مختلف از جمله اتهام پرداخت رشوه برای تصدی پست ریاست فیفا از حضور در عرصه انتخاباتی این فدراسیون بین المللی انصراف داد.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:سپ,بلاتر, در رياست فيفا ابقا شد ,, ] [ 1:18 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مانور هوشمندانه بلاتر براي تحت‌الشعاع قراردادن فساد مالي
 

رئيس سوئيسي فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا با زيرکي خاصي حواشي اخير را تحت الشعاع قرارداد.


  سب بلاتر در شصت‌ويکمين اجلاس روساي اين سازمان که از ساعتي پيش در شهر زوريخ سوئيس آغاز شده، مسئوليت هدايت اين اجلاس را برعهده گرفته است.
وي پس از طرح مسائلي همچون رشوه و اعلام انصراف محمد بن‌همام، رئيس قطري کنفدراسيون فوتبال آسيا از رقابت بر سر مقام رياست اين سازمان، براي مقابله با انتقادات بي‌شمار رسانه‌ها و مردم نسبت به فساد پشت پرده اين سازمان، رفتار‌ زيرکانه‌اي در خلال اجلاس داشت.
به عنوان نمونه پس از آنکه کاتنر، دبير اين سازمان گزارش مبسوطي از وضعيت درآمدهاي اين سازمان در دو نوبت ارائه کرد، وي در چند نوبت به پيشرفت و رشد مالي 59 درصدي اين سازمان در چهار سال قبل از جام جهاني‌ آفريقاي جنوبي اشاره کرد و آن را موفقيتي عظيم در تاريخ اين سازمان دانست.
وي حتي در بخش ديگري نيز عنوان کرد: ما اعضاي فدراسيون جهاني اينجا هستيم براي حفظ فوتبال که به هيچ‌وجه کاري خسته کننده نيست.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:مانور, هوشمندانه بلاتر,براي تحت‌الشعاع قراردادن فساد مالي,, ] [ 21:27 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برن‌اشتاين: بابت عدم تغيير ميزبان جام جهاني 2022 متاسفم
 

در حاشيه اجلاس زوريخ رئيس اتحاديه فوتبال انگليس از رد پيشنهادش براي تغيير ميزبان جام جهاني 2022 ابراز تاسف کرد.


  ديويد برن‌اشتاين از اينکه جامعه جهاني فوتبال باخواسته او همراهي نکردند و پس از فاش شدن مسئله رشوه‌دهي براي ميزباني جام جهاني 2022 قطر، واکنشي نسبت به انتخاب مجدد ميزبان نداشته‌، ابراز ناراحتي کرد.
وي در اين باره به اکسپرس گفت: تنها در صورتي که اين خواسته مورد توجه قرار مي‌گرفت و رد نمي‌شد، اعتبار از دست رفته فيفا به اين سازمان بازگردانده مي‌شد.
در اجلاس امروز، خواسته کشورش به همراه تعويق انتخابات فيفا مورد راي‌گيري اعضا قرار گرفت که از 206 عضو اين سازمان 172 عضو راي نياورد.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:برن‌اشتاين, بابت عدم تغيير ميزبان جام جهاني, 2022 ,متاسفم,, ] [ 21:25 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

گفت‌وگوي تلفني بلاتر با پله
 

رئيس فدراسيون جهاني فوتبال جهان براي رهايي از انتقادات روزافزون فساد مالي به سازمانش با اسطوره برزيل همکلام شد.


   به نقل از آبند‌بلات، ظهر امروز و قبل از برگزاري نشست شصت‌ويکمين کنگره فيفا، سپ بلاتر با ادسون آرانتس دوناسيمنتو معروف به پله در برزيل تماس تلفني گرفت.
خبرنگاران حاضر در محل اجلاس امروز زوريخ گزارش دادند اين تماس نزديک به يک ساعت به‌طول انجاميده که مدير فيفا از دوست صميمي‌ خود، براي بازگرداندن اعتبار جهاني به سازمان تحت امر خود، مشورت گرفته است.
پله در گذشته چند بار فساد مالي در اين سازمان را مورد انتقاد قرار داده است. وي به تازگي عنوان کرد براي بازگشت پاکي به فوتبال جهاني حاضر است تمام تجربياتش را در اختيار اين سازمان بگذارد.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:گفت‌وگوي تلفني بلاتر با پله , ] [ 21:10 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

فان‌نيستلروي وارد مالاگا شد
 

مهاجم هلندي هامبورگ با هواپيماي اختصاصي خود دقايقي پيش وارد فرودگاه مالاگا اسپانيا شد.


   به نقل از آس اسپانيا، رود فان نيستلروي مهاجم اسبق تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا به دعوت شيخ آل ثاني سهامدار بزرگ باشگاه مالاگا و علي سيد مالک هندي اين باشگاه مردمي در جنوب اسپانيا وارد اين شهر شد.
قرار است نيستلروي تا ساعتي ديگر به دفتر کار مالک مالاگا رفته و قرارداد دو ساله اي را به مبلغ 25 ميليون يورو امضا کند.
پرداخت اين مبلغ نجومي براي نيستلروي مشروط به گلزني و درخشش است؛ اما به‌نظر مي‌رسد او و وکيل هلنديش از اين قرارداد کاملا راضي هستند.
برخي بر اين باورند که رئال مادريد نبايد اين مهاجم بزرگ را از دست مي‌داد؛ اما منابع خبري در مادريد همچنان فروش وي به هامبورگ را اقدامي موثر و حرفه‌اي از سوي رئال مادريد توصيف مي‌کنند.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:فان‌نيستلروي, وارد مالاگا شد,, ] [ 21:9 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيشنهاد قطر به پپ گوارديولا: دستمزد سالانه 36 ميليون يورو!
 

پپ گوارديولا، مربي بارسلونا مورد توجه قطري‌ها قرار گرفته و اتحاديه فوتبال قطر حاضر است سالانه 36 ميليون يورو به او دستمزد بدهد تا او مربي تيم ملي اين کشور شود.


   گواردیولا پیش‌تر گفته بود که دوران حضورش در نوکمپ دارد به پایان می‌رسد و همه انتظار دارند او در تابستان 2012 از بارسا برود.

این مربی جوان که مورد توجه اینتر و باشگاه‌های لیگ برتری هم قرار دارد، شاید یک سال را برای استراحت در نظر بگیرد و سپس در سال 2013 مربی تیم ملی قطر شود.

شیخ محمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی این هافبک سابق را بهترین فرد برای بردن فوتبال قطر به سطحی نو می‌داند و می‌خواهد چنین دستمزد سنگینی را برای او بپردازد.

گواردیولا در سال‌های 2003 تا 2005 در الاهلی دوحه بازی کرد و رابطه‌ای عالی با مقامات قطری دارد. او یکی از سفیران قطر برای پیشنهاد موفقیت‌آمیز میزبانی جام جهانی 2022 هم بود.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:پيشنهاد,قطر, به پپ گوارديولا, دستمزد سالانه 36 ميليون يورو! ,, ] [ 1:20 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

منچستريونايتد و تابستاني شلوغ‌تر از هميشه
 

ديويد گيل، مدير اجرايي منچستريونايتد انتظار تابستان پرمشغله‌اي را در اولدترافورد دارد.


  یونایتد می‌خواهد پس از شکست سنگین مقابل بارسلونا تیم خود را بازسازی کند.

خبرهایی از پیوستن داوید دخئا از اتلتیکو مادرید، اشلی یانگ از استون ویلا و وسلی اسنایدر از اینتر به جمع آنها شنیده می‌وشد و گیل در مصاحبه ای می‌گوید: «تابستانی شلوغ‌تر از معمول پیش رو داریم.

من در ژوئن کمی دور از باشگاه خواهم بود و در آغاز تور برمی‌گردم، اما در چند هفته آینده درباره انتقالات کار خواهم کرد.»

پل اسکولز هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده و گفته می‌شود بازنشسته خواهد شد. ا و گفت: «رسیدن به 19 قهرمانی چیزی نیست که حتی بتوانید به آن فکر کنید.

این دستاوردی عالی است. حالا ما می‌خواهیم برتری خود بر لیورپول را حتی بیشتر کنیم.

این چالش عالی است. ما جشن می‌گیریم، تابستان خوبی خواهیم داشت و سپس به آینده می‌اندیشیم.»

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:منچستريونايتد, و تابستاني شلوغ‌تر از هميشه,, ] [ 1:17 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 339
بازدید دیروز : 226
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 2413
بازدید کل : 95646
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content