قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مارادونا: فيفا موزه دايناسورها است
 

سرمربي الوصل امارات فيفا را مجموعه‌اي از افراد غير فوتبالي و فرصت طلب توصيف کرد و گفت: فيفا موزه دايناسورها است.


  به نقل از آس اسپانيا، ديه‌گو آرماندو مارادونا در نشست خبري رسمي خود پس از اولين تمرين با الوصل امارات پس از تاکيد دوباره بر تمايلش براي خريد ديه‌گو فورلان توسط مقامات الوصل امارات گفت: در جريان اتفاقات اخير در فيفا هستم، توقع ديگري از اين آدم‌ها نمي‌رود.

وي ادامه داد: فيفا عملا موزه دايناسورها است و هميشه بايد چهره‌هايي را تماشا کنيم که هيچ کاري براي فوتبال نکرده و هر چند وقت يک بار هم خبري در مورد فساد مالي يا اخلاقي آنها در روزنامه ها منتشر مي‌شود.
مارادونا ادامه داد: يکي از جملات بلاتر برايم به شدت مسخره بود، او گفت ما يک خانواده‌ايم، کدام خانواده؟ منظور بلاتر از خانواده چه بود؟ تا زماني که همه چيز براي پول باشد چگونه مي‌شود از خانواده حرف زد؟ وقتي عدالت و جوانمردي در فوتبال نيست کدام خانواده را متصور باشيم؟

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:مارادونا, فيفا موزه ,دايناسورها است ,, ] [ 1:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

اتوئو پنالتي خراب كرد و كامرون متوقف شد
 

مهاجم اينترميلان ايتاليا پنالتي به دست آمده در دقايق پاياني بازي را هدر داد تا کامرون برابر سنگال با تساوي بدون گل متوقف شود.


   به نقل از رويترز، ساموئل اتوئو که در طول بازي تيمش برابر سنگال کار خاصي انجام نداده بود در دقايق پاياني از وقت تلف شده بازي ، پنالتي به دست آمده را به هدر داد تا تيمش با توقف خانگي بدون گل در منطقه خطر جدول قرار بگيرد.
کامرون با اين تساوي محکوم به پيروزي در دو بازي باقيمانده از گروه خود مقابل موريتاني و کنگو است.
هواداران کامروني از اين تساوي خانگي به خشم آمده و گاز اشک آور و فشار آب توسط پليس هم نتوانست از تجمع چند ساعته مردم مقابل درب خروجي استاديوم جلوگيري کند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:اتوئو ,پنالتي ,خراب كرد و كامرون, متوقف شد ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

انتقاد تند مارادونا از باتيستا
 

سرمربي سابق تيم ملي آرژانتين بار ديگر انتقاد تند از مربي کنوني آلبي سلسته را آغاز کرده است.


  دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین شکست سنگین تیم ملی بی این کشور مقابل نیجریه با نتیجه 1-4 را بهترین فرصت  برای حمله به سرخیو باتیستا سرمربی کنونی البی سلسته دانسته:« من فیلم ترسناک نمی بینم و به همین خاطر بازی آرژانتین- نیجریه را هم تماشا نکردم.  این نتیجه قابل پیش بینی بود،چون وقتی تیم را فی البداهه می چینی، 4 گل می خوری»

 مارادونا ادامه داد:« همه چیز برعکس پیش می رود.تمام آنچه ما انجام می دادیم، تمام کارهایی که کرده بودیم را روی زمین انداخته. همه این کارها انجام شده بودولی الان همه چیزبرعکس است.»

مارادونا از اینکه شاگردانش به تیم ملی دعوت نشده اند هم انتقاد کرد:« اگر می خواهی بازیکنان را ببینی، باید از خانه ات بازی آنها را در تیمهای باشگاهی شان ببینی.اگر به یک کشور بروی و تیم ملی آرژانتین را با خود می بری، باید تبس، ماسچرانو ، مسی و... را به همراه داشته باشی.»

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:انتقاد تند,مارادونا از باتيستا ,, ] [ 1:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

كره‌جنوبي از سد صربستان گذشت
 

در ديداري دوستانه تيم ملي فوتبال کره‌جنوبي مقابل صربستان به برتري رسيد.


  در ادامه رقابت‌هاي دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال شب گذشته يک ديدار حساس برگزار شد که با برتري نماينده آسيا همراه شد.
در اين ديدار تدارکاتي تيم‌هاي ملي کره‌جنوبي و صربستان مقابل هم صف‌آرايي کردند که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود چشم‌بادامي‌هاي کره‌جنوبي به پايان رسيد.

پارک چو يونگ در دقيقه 10 و دو هيون کيم در دقيقه 54 براي تيم ملي کره‌جنوبي و نيکولا زيگيچ در دقيقه 87 براي تيم ملي صربستان گلزني کردند.
دو تيم بيش از اين 2 بار ديگر به مصاف هم رفته بودند که بک پيروزي براي صربستان و يک پيروزي براي کره‌جنوبي در ديدارهاي گذشته دو تيم به ثبت رسيده بود که به اين ترتيب کره‌اي‌ها به دومين پيروزي در ديدارهاي رو در رو دست پيدا کردند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:كره‌جنوبي, از سد صربستان گذشت ,, ] [ 16:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:برزيل- هلند, اين بازي, دوستانه ,نيست,, ] [ 14:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مسي: نگران نباشيد، مشت نخوردم
 

ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا، خبردرگيري اش در يکي از رستوران هاي روساريو و ضربه اي که هوادار منسوب به باشگاه روساريو سنترال به او زده را رد کرد و گفت که کسي با او برخورد فيزيکي نداشته است.


  روزنامه های آرژانتینی امروز اعلام کردند که مسی در حالی که برای خوردن شام با دوستانش به یکی از رستوران های روساریو رفته بود، مورد حمله یک هوادار قرار گرفت.

اما این ستاره 23 ساله در گفتگو با نشریه ای اعلام کرد این اتفاق آن طوری نبوده که رسانه ها اعلام کردند.

" از چیزهایی که گفته می شود واقعا تعجب کردم زیرا اتفاقی برای من رخ نداد. تنها چیزی که می دانم همان چیزهایی است که گفتم.

در حالی که در روزنامه ها اعلام شد بیرون رستوران یک نفر با مشت به صورت من کوبید. برای اینکه خیال آنهایی که برای شان سوال ایجاد شده، راحت شود باید بگویم کسی مشتی به من نزد. من کاملا خوب هستم. من از سرو صداهایی که این اتفاق ایجاد کرد، متعجب شده ام.  به هر حال از همه آنهایی که نگران شدند و برای من پیام فرستادند، تشکر می کنم."

اما پابلو مویانو، صاحب رستورانی که این اتفاق در مقابل آن رخ داد، حادثه را طور دیگری تعریف می کند.

" وقتی آنها از رستوران بیرون رفتند، افراد زیادی تجمع کرده بودند و همه سعی می کردند تا با مسی احوالپرسی کنند یا امضایی بگیرند. ناگهان یک بچه دبیرستانی سعی کرد با مشت به صورت او بکوبد یا شاید هم فقط می خواست او را تهدید کند. اتفاق چندان جدی ای نبود. مسی تقریبا بلافاصله از محل دور شد. او رفتار فوق العاده ای داشت. او کلی وقت گذاشت تا با همه عکس بگیرد و با همه احوال پرسی کرد."

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:مسي,نگران نباشيد, مشت نخوردم ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

توز: وقتي از منچسترسيتي جدا شوم، براي تعطيلات هم به اين شهر برنمي گردم
 

کارلوس توز، کاپيتان منچسترسيتي، تاکيد کرد اگر از اين تيم جدا شود، حتي براي تعطيلات هم به اين شهر باز نخواهد گشت.


 شایعات زیادی در مورد جدایی این ستاره 27 ساله از سیتی شنیده می شود و گفته می شود که اینتر و یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

او گفت که جا افتادن و سازگار شدن با زندگی در منچستر برایش بسیار دشوار بوده است. او همچنین از بهبود یافتن رابطه اش با سرخیو باتیستا، سرمربی تیم ملی آرژانتین صحبت کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من کاری در منچستر ندارم. من هنوز خیلی بد انگلیسی صحبت می کنم. وقتی قراردادم با منچسترسیتی تمام شود دیگر به منچستر برنمی گردم حتی برای تعطیلات."

او همچنین در مورد بازگشتش به تیم ملی بعد از اینکه در چند فهرست اخیر باتیستا حضور نداشت، گفت:" ما در مورد چیزهای مشخصی صحبت کردیم و من به او گفتم که چطور فکر می کنم. او گفت که در مورد من چطور فکر می کند اما من گفتم که من این طور نیستم. به هر حال حالا همه چیز حل شده است."

او پیش از این اعلام کرده بود که حتی به خداحافظی از فوتبال فکر کرده اما به نظر می رسد این افکار دیگر به فراموشی سپرده شده است.

"  من همیشه می گفتم که می خواهم در 28 سالگی از فوتبال خداحافظی کنم اما فکر می کنم کمی بیشتر ادامه بدهم."

صعود ذوب آهن به رده‌80 بهترين‌ باشگاه‌هاي جهان
 

تيم فوتبال ذوب آهن با صعود 26 پله‌اي در رده‌ي هشتادمين باشگاه برتر جهان قرار گرفت تا همچنان در ميان تيم‌هاي آسيايي صدرنشين باشد.


   فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال فهرست باشگاه‌هاي برتر جهان در يک سال اخير را منتشر کرد که بر اين اساس تيم فوتبال ذوب آهن ايران با 128 امتياز در مکان نخست آسيا و هشتادم جهان ايستاد.


در ميان تيم‌هاي ايراني پس از ذوب آهن، سپاهان ديگر نماينده‌ي اصفهان در رده بندي در مکان 133 جهان و نهم آسيا ايستاده است. تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس هم در مکان‌هاي 208 و 376 جهان قرار گرفتند.


فهرست ده باشگاه برتر جهان در يک سال گذشته

1- بارسلونا 317 امتياز

2- رئال مادريد 307 امتياز

3- پورتو 291.5 امتياز

4- منچستريونايتد 285 امتياز

5- منچسترسيتي 254 امتياز

6- ويارئال 250 امتياز

7- اينتر 246 امتياز

8- ديناموکيف 222.5 امتياز

9- شالکه 218 امتياز

10- ولز سارسفيلد 213 امتياز

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:صعود, ذوب آهن, به رده‌80 ,بهترين‌ ,باشگاه‌هاي ,جهان ,, ] [ 19:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شوارتزر: تا جام جهاني 2014 براي استراليا بازي مي‌كنم
 

دروازه بان پرسابقه فولام انگليس حضور در جام جهاني 2014 برزيل را هدف خود قرارداده است.


   به نقل از سايت باشگاه فولام ، مارک شوارتزر که سابقه حضور زيادي در تيم ملي استراليا دارد، گفت: پس از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، با هولگر اوسيک، سرمربي تازه وارد تيم که به کارم درگذشته اعتقاد زيادي دارد، صحبت کردم. در گفت وگو با وي متوجه شدم او به کارم اعتقاد راسخ دارد و خواهان ادامه همکاري من با تيم ملي است. وضعيت آمادگي ام ايده ال است و مي توانم مطابق خواسته او به همکاري با تيم ملي تا جام جهاني بعدي در برزيل، عمل کنم.

سنگربان 38 ساله در پيکارهاي جام جهاني آفريقاي جنوبي تيم سرزمين کانگورها را همراهي کرد. به باور او تا پيکارهاي جام جهاني برزيل، او 41 ساله خواهد شد و با حفظ شرايط جسماني مطلوب خويش مي تواند به زرد و سبزپوشان کشورش کمک کند.
شوارتزر ادامه داد: اوسيک بسيار علاقمند است همکاري ام تداوم يابد. حتي به من گفت که برنامه کاملي براي آينده دارد. البته براي اين منظور کاري بس دشوار پيش رو دارم. چون بايد ميان تيم ملي و فولام، اجازه هيچ تداخلي ندهم.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:شوارتزر, تا جام جهاني, 2014 براي استراليا,بازي مي‌كنم ,, ] [ 19:31 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:برنامه ديدارهاي دوستانه درسرتاسر دنيا , ] [ 16:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 366
بازدید ماه : 1595
بازدید کل : 94828
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content